Kızlar 1 haftadir şikayetlerim vardi belime ani saplanan agrilar ve son 3 gündür birden artan sümüksü sari akinti bunlar başlamadan 1 gün oñce ozeldeki doktorumda muayne olmuştum bisey yoktu sonra bunlar olunca 3 gun sonrasi devlete gittim bakildi bebeklerm iyiydi kanda enfeksiyon idrarda bakteri cikti sadece antibiyotik hap ve toz verdiler 3 gundur kullaniyodum ama belimdeki agrilar devam ediyodu cok can yakici şiddetli agrilar bu arada sonra sabaha karsi kalktim lavaboya pecetede turunculuk gördüm ama dedim bisey yok yattim 12 de uyandim sabah lavaboya bi girdim bordo renginde akintiyla sivi olmayan sümuksü kanamam olmuş tam sabaha karsi sanirim resmen o an korkudan ölücektim esimi aradim hemen özele acile gittim sakin kalmaya calisarak doktora yasadiklarimi anlattim resmini cekmistim gosterdim bu kanamada sayilmaz rengi koyu antibiyotikten kaynakli enfeksiyonu akitiyo dedi muayne oldum herseyi inceledi bebeklerim sükür cok iyilerdi kalplerini dinledik suyuna vs herseye bakti 1 hafta önde gidiolar hatta 19+1 20+1 dedi doktor 1 ay once rahim agzi 3.43 ölçülmüştü doktor alttan bakamayiz suan ama karindan ölçelim gene dedi 32 33cm cikti gayet iyi dedi eve git bişey yapma dinlen dedi sizde enfeksiyon belirtisi hissederseniz mutlaka gidin bu kadar bunlari bana yaşaticani tahmin etmezdim hala cok şaskinim