Hamilelikte karnim cok buyuk oldugu için ameliyatta baya hirpalanadak cikti bebisim ve baya da gobek kaldi haliyle her ayaga kalkista gobegim asaga inmesiyle beraber sanki butun organlarim iniyomus gibi agri oluyo 5.gunum bugun sadece bu sıkıntım var ne onerirsinizz hamur gibi sallaniyor resmen 🥺😫😫