Acrbaby El ve ayaklarımda kaşıntı olduğu için gebelik kolestazından şüphelendi doktorum . Karaciğer enzimlerim normal çıktı ama doktor safra asiti testi istedi bugün sonucu öğrendim 17,3 çıkmış normalde en yüksek değer 15 olmalıymış . Doktorum muayene tarihini beklemeden erken gelmemi istedi bugün gidicem umarım bebeğime etkisi yoktur 🙏 😔 başka bi arkadaş kaşıntıyla gidip doğuma alındım yazmış o yüzden korktum açıkcası