Nurakin077 Anneler Ankara lokman hekim Sincan hastanesi için doktor öneriniz nedir Pakize hanıma gidiyordık ama kendisi pek bilgi vermiyor yani evet iyi biri ama yani her gidişte gayet iyi diyor kilo vs bilgi vermiyor kimleri önerirsiniz
Temmuzannesii28 Nurakin077 ya lokman hekime niye gidiyosun canım benim senelerce orda hemşire olarak çalıştım devlet hastanesinden hallice yani hiç iyi bir hastane değil
Asibel Nurakin077 bir önceki boş gebeliğimde Pakize hanıma gittim buradaki çoğu arkadaş çok iyi vs demişti. Ağzından kerpetenle laf aldık resmen. Muayene oldum 7+6 da kese var diyor eee diyorum bebeği göremiyorum dedi eee yani diyorum. Hiç cevap vermedi ben kendim sordum boş gebelik mi diye evet öyle kürtaj olman lazım dedi. Ayrıca hastene de tam bir devlet hastenesi gibi. Orada İbrahim bey var o doktor çok iyi ama
Acemianne9 Nurakin077 Ben İbrahim Alanbay gidiyorum çokta memnunum şimdilik. Paket aldık bizde doğum katına yataklara vs baktım gayet iyiydi. Geri kalan durumlar birazda şans bence.
Nurakin077 Temmuzannesii28 ya bunu çevrendeyse duydum ama Ankara’ya yeni taşındık araştırma fırsatım olmadı iş yerime de yakın bir yer evime de ve paket aldık maalesef. Ama 2 sefer devlete gittim ondan da memnun kalmayınca buraya girmeye başladım
Temmuzannesii28 Nurakin077 kuzum doğum katı böyle çok karışık bir yer ilgi alaka sıfır ben ordan çıkalı 1.5 sene falan oldu umarım biraz daha düzelmiltirde her şey senin için daha iyi olur ❤️
Nurakin077 Temmuzannesii28 sağ olun ya İnşAllah öyle olur şuan biraz keyfim kaçtı orda çalışan biri olarak yorumunuz çok önemliydi
Temmuzannesii28 Nurakin077 ne demek ama moral bozmayın çünkü ben de orda çalışırken Pakize hocaya kist için ameliyat olmuştum ve çok iyi geçti hala da hiçbir sıkıntı yok çok şükür
Nurakin077 Temmuzannesii28 ya biraz donuk kendisi her şeyi benim sormam gerekiyor Buda beni üzüyor yani o sormadan söylemeli en azından bebeğim kilosunu boyunu vs
Nurakin077 Acemianne9 bence de ama işte sonuçta para veriyorsun. Ben 2 sefer devlete gittim çok kötü bir muamele gördüm azımı bile açamadım evet böyle değil ama bu seferde bir şey söylemiyorlar bende heyecandan unutabiliyorum sormayı
Acemianne9 Nurakin077 haklısınız insan o kapıdan çıktıktan sonra içi rahat olsun istiyor. Ben hastane için değil İbrahim bey için paket aldım diyebilirim.