Didemmmmm Ksgns şuan 39+2 yim ama karnım düştü mü anlamıyorum. Perşembe doktora gittiğim de oğlum daha Kanala girmemişti.
Sude-96 Ksgns Büyük ihtimalle bebek kanala girince karım düşüyor ama hemen doğum olmuyor muş yani bir ay sonra da olabilirmiş 36. haftalarda falan çok oluyor muş
Ksgns Didemmmmm çarşamba gideceğim ben de 38e girdim bugün inşallah inmiştir kanala artık sabırsızlanıyoruz 😍
bsrakaradayi Benim 35. Haftada düştü amaa doğum yok hele 36. Haftadayım 😂 düşsede beebeğin kanala gitmesi lazımm