minikkoalammm bende sezaryen oldum devamlı sağmaya çalış bebek emsin sonra sağ emsin sağ asla vazgeçme 10 gün bu şekilde asla pes etmedim sonra çok şükür sütüm hep Fazla geliyordu fazlalığı sağıyordum azalmasın diye ama ilk üç gün sağladığıma çok pişmanım sağsaydım kesin daha erken gelirdi bebek çok kuvvetli değil erken pes ediyor süt gelmeyince demişti sen habire sağ