Arkadaşlar oğlum dün akşam biraz ateşlendi hastaneye götürdük fakat kanında idrarı temiz çıktı herhangi bir şey yok biraz Boğazları şişmiş dedi ateşini düşürmeye çalışıp gönderdiler.Bütün gece tekrar bu ateş problemi yaşadık ara ara düşürdüm ama çıkıyor tekrar 37.6 yı 37.7 yi. Görüyoruz ara ara bazen düşünüyorum tekrar sık sık emziriyorum ama oğlum uyuyor habire uyanmak istemiyor ve hiç ağlamıyo. Çocuğun Boğazları şişmiş olduğu için ağlayamıyor ve elleri ve ayakları çok soğuk vücudu ateşli ellerini ve ayaklarını ısıtmalı mıyım fazla giydirmedim zaten