Pinaruyumaz Merhaba kızlar anne sütu artırıcı malt içeceklerden kullanan var mı faydası var mi varsa hangi marka kullandınız
Aag06 @Deletedmom9823 sahika gunde 2 kere promalt iciyor faydasi varmis ben icemedim pekmezli su gibi asiri tatli oldugu icin
Aag06 Deletedmom9823 yok ben yarisindsn biraz fazla ictim yetwrliydi midem kalkti 😂 ama sen baklavayida heegun goturuyon tatliya alismis bunye 😂ben tatli sevmem 😂
Aag06 minebayraamm ya iste ben sekerli olan seye fazla ilgim yok oda cok tatli oldugundan icemedim serbetli tatli falanda sevmem bayar icimi ondan icemedim ben