Blueedreamssx Kızlar aranızda bu hastaneye giden var mı giden varsa doğum ücretleri ne kadar ya da orada doğum yapan var mı?
Emirasaf-annesi Blueedreamssx ben gideceğim henüz gitmedim ama 33 haftalık hamileyim doğumu orada yapacağım normal doğum Sigorta varsa 750 yoksa 1500 diyorlar 6 Aralık randevum var bakalım ne diyecekler fiyat konusunda
Anneblogu Canım devlet hastanesinden farksız orasida ilgi yok sıfır hijyen fiyatları diğer hastanelere göre daha uygun ama