Fatma4 Merhaba arkadaşlar göğüs ucu gümüş kapaklardan kullAnan var mı acaba hangi markayı önerirsiniz
Hayal_et07 Fatma4 Daha kullanmadım ama Silverbell markasını tercih ettim. Hepsiburada’dan almıştım yorumları iyiydi
Lulikli Fatma4 ben ebebekten almayı düşünüyorum canım 999 ayar olanlar daha iyiymiş diye okudum, o şekilde alıcam
Valeria Fatma4 ben de baya araştırdım en son bu markayı aldım. Bazılarına çok ince hemen bükülüyor diye yorum yapmışlardı. Bunun kalınlığı baya iyi👍🏼 Kullanmaya da başladım eğilip bükülme yok. 999 ayar olduğu için içinde zararlı kümyasal da yok saf gümüş👌🏼 https://ty.gl/l6od58y7my
Valeria Asudeprenses ben de çok beğendim🥰 faydalı olacağına inanıyorum 38’de kullanmaya başladım günde 1-2 saat takıyorum
Valeria Fatma4 evet ama bu markada bi de xl var. Eğer göğüs ucunuz çok büyükse onu tercih edebilirsiniz, diğeri standart boy