bibik Kızlar 20.haftasında radyoloji muayenesine giden oldu mu? 1 hafta önce gittiğimde doktorum 3 hafta sonra radyoloji muayenesine gelmem gerektiğini söyledi o an sormayı akıl edemedim ama yengem hemşire ve radyolojiye girmenin normal bir durum olmadığını söyledi dün geceden beri atamadım kafamdan. Endişelenmeli miyim acaba? Bu konuda tecrübesi olan varsa paylaşabilir mi lütfen 🙏
MevaBera bibik endişe etme rahat ol zaten dr lar en ufak olumsuz biley olsa dank diye söylüyor Canım bu rutin bi ultrasyon
Yabrukus bibik yengen boşuna hemşire olmuş biraz kendini geliştirsin. Doktor seni detaylı usg için çağırmış korkcak birşey yok merak etme.
bibik MevaBera radyaloji denilince hemen akla radyasyon falan geliyor ya ondan dolayı tedirgin oldum heralde. Ablama sordum böyle bir kontrolün var mıydı gebeliğinde diye o da hatırlamayınca bir sıkıntı mı var bebeğimde diye korktum 😞