Geçen gün de yazmıştım. Sancım çıktı ben hiiiiç hissetmedim ama doktorum eğer kasılmaların sancın artar suyun gelirse acile gel demişti.
Ben normal doğum istiyorum inşallah bunun için günlük sporumu yürüyüşümü yapıyorum.
Sancı çıktığına göre artık yapmamam mı gerekiyor? Sürekli yatmalı mıyım? Doktora da soramadım aynı anda 50 hastaya birden bakıyodu 😒
Ne yapmalıyım tavsiyeleriniz neler
34 haftalığız daha 💛