Hatice1anne Arkadaşlar bebeğimin cinsiyeti netleşti 🥰 Kızımız olacak ❤️ Nisan Miray Mira Öykü Defne Şimdilik aklıma gelen beğendiğim isimler . Bu noktada tabi önerilere ihtiyacım var. Bu isimlerin en güzeli hangisi sizce . Yeni isim önerilerine de açığım ☺️
Gul33 Hatice1anne Bilge Begüm kızımın adı. 🌺 Onun dışında Defne, Öykü, Duru, Ela isimlerini seviyorum
Tuliy5 Hatice1anne Nisan güzel 🥰 Miray isminin anlamı yanlış biliniyor. Erkek ismi aslında. Mir bey demek. Miray ay gibi aydın bey demek. Mira isminin dinimizdeki anlamı kötü. Kabga, tartışma demek Defne Yunan mitolojisinden gelen bir isim. Defne adındaki tanrıça ağaca dönüştürülüyor ve bu ağaca Defne adı veriliyor