22 haftalık gebeyim. Perinatologumuz detaylı ultarsonda sirkumvallat plesenta gözlemledi. Yani plesentada yapı ve şekil bozukluğuymuş. Önemli bişey olmadığını doğum sırasında plesentanın iyi temizlenmiş olması gerektiğini söyledi. Rutin kontrollerimi yaptırdığım doktoruma raporu verdim durumu sorduğumda riskli olabileceğini erken ya da ölü doğuma kanamalara neden olabildiğini, normal doğum yapamayacağımı söyledi. İnternetten araştırdım birçok risk okudum tedirgin oldum. Böyle plesenta bozukluğu olan ve doğum yapan kimse var mı aramızda