MihrimahVeAnnesiii M123M Yengem 2 normal 1 sezeryan doğurdu memnun kaldı 4 arkadaşım doğurdu hepsi memnundu canım
M123M Doğum fiyatları çok arttığı için devlette doğum yapmayı düşünüyorum memnun kaldığınız hastane var mı