Bebek9 tabiki de alakası yok ne mantık yanii bende 6.ayıma gireceğim ve karnım küçük kimisi normal sonradan çıkar diyor kimisi genetik falan diyor ama bebeğim çok şükür sağlıklı bizim karnımız çıksa ne olur çıkmasa ne olur, çıkanların yorumlarını okuyun sıkıntılı süreçler biraz yürüme oturma kalkma yatma vs.