Bir türlü sknti stres yazmak nasip olmamıştı bugün yazayım doğum hikayemi ve happy kıdse geçiş yapıcam🥰 az buçuk biliyorsunuz dur sürekli bebeğimin kalp atışı dümdüz gidiyor diye sürekli olarak post aciyordm soruyordum ayın 12 snde doktor kontrolüm vardı yine aynı dümdüz çıktı akşam tekrar çektirdik doktor sezeryan dedi kabul edmedm o zmn pazartesi tekrar gel dedi 15 nde tam günüm bitiyordu neyse gittim yine aynı çıktı hiç tekrar nst ile vakit harcama dedi doğumu devlette düşündüm için direk oraya saldı gittim orda da yine aynı nst cektiler düz çıkınca 1 saat sonra tekrar çekecez dedi aynı olursa acil sezeryan diye o zmn biraz düzelmiş gibi olunca normal doğum için bana fitil verdiler önce sancılarm başladı ama gelip gelip gitti hiç bir şekilde açılma vs olmadı geri fitili falan çıkardılar gece 12 den sonra kendi ssncim başladı 1 saat arayla yarm saate düştü sabah 7 de çok sklasmaya başladı 1 cm acilmam vardı bu sürede tekrar bana sancı falan taktılar gece de takmışlar di saat ,10 da acilmam tamdı doğum için hazırdım ama doğumhane falan hep doluydu sakın ıkınma dediler ayakta bekliyorum suyumu patladdilar 😅rezillik diz boyu bende bagiricam yanımda ki refakatçim korkarm ben diyor dişimi skmaktan kökleri bosladi herhalde saat 1 buçuk oldu halen gelen giden yok hemşireyi çağır dedm bunlar beni unuttu galiba diye o arada hemşire geldi boşaldı doğumhane gel dedi neyse gittik yattm tam 1.50 de kızımı kucağıma aldım 🤱 ondan sonra 1 saatten fazla dikiş sürdü 40 varmı dedim var fazlasida var dedi dikilmekten bir hal oldm resmen çocuk kemiğe geçti diye de kesmişler di mahfoldm resmen sonra odaya geçtik kızımla 1 saat sonra emzirmek istedm tutmadı hemşireleri cagirdk midesi bulandı için tutmuyordu kusturdu geldiler biraz besledim ama yarm saat sürdü sürmedi kan kusmaya başladı doktorlar bebeği aldı o alış 12 gün oldu halen kuvezde megersem bağırsaklarında yapiksiklik varmis 🥺 beslenemiyor solunum skntisi var halen kızıma kavuşamadm😟