Meltem2o Selam burda yeniyim dün tüp bebek transferim gerçekleşti nelere dikkat etmem gerekiyor neler yasak yeme/içme.. şimdiden teşekkürler
nvn-mutlu Meltem2o hadi hayırlısı olsun inşallah canım benim 🤲 Doktorum transferden sonra bana o psikoloji içine girme tabiki kendini yormadan günlük hayatına devam edebilirsin demişti ilaçlarını saati saatine kullanmaya özen göster kendini çok fazla yorma ayaklarının altına yastık koyup günde yarım saat uzan canım Biz şuan 38+2 olduk darısı başına inşallah 🤲
Emineso Meltem2o transferden sonra hareket cok onemli canim surekli uzanmamaya iste eğilip kalkmaya agir kaldirma yukseklere uzanma gerinmemeye ozen goster cikip gez dolas yuruyus yap birazda yediklerine ictiklerine dikkat et gerisi Rabbimin dedigine kalmistir
Kele-bekler1 Merhabalar canımm hayırlısı olsun insallah bende perşembe günü transfer oldum bugün 3. Günüm. 5. Gün embriyosu oldum bende istanbul bahçeci kliniğinde. İnsallah hersey olumlu olur hepimiz için🤲🏻🥰 ben 3 gündür her gün bir avuç kabak çekirdeği i, 1 tane günlük şekersiz kabak tatlısı hergün 1 bardak havuç suyu sıkıyorum ceviz çiğ badem ara ara tüketiyorum mevsim meyvesi olan nar ve elma yiyorum ara arada sürekli yatmıyorum ben yani 1 saatin içinde mutlaka 15 dakika ayakta geziyorum ama cok dikkat ediyorum ağır kaldırmıyorum eğilmiyorum hiç benimde doktorum yatmayı tavsiye etmedi ama ben yinede bunun hafife alınmıcak bisey olduğunu düşünüyorum ve ilk denemem ve aklıma geldikçe sürekli bol bol elimi karnıma koyup dua ediyorum uyandığımda günaydın annecim diyorum🤗 onunla pozitif uyanıyorum insallah hersey güzel olur canım benimm 🤲🏻🙏🏻 Meltem2o
Aden3547 Günlük kabak çekirdeği, havuç, nar, avakado ve 2 3 dilim ananas. Günde en az 2.5 lt su dediler bana da elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum sağlıklı beslenmeye dikkat et eğilme yukarı doğru uzanma vs bunun gibi şeyler hakkında hayırlısı olsun
Meltem2o Allah razı olsun kızlar kimisi yat kalkma diyor kimisi sürekli yatma diyor onun icin merak etmiştim teşekkürler ☺️
Meltem2o Kele-bekler1 AA ne güzel senin içinde hayırlısı olur inşallah canım rabbim büyük minnaklarımız tutunur inşallah bize ☺️ Kabak çekirdeği meyve badem ceviz bunları yiyorum bende çay Kahve içmiyorum ve sürekli yatmadım bende arada kalkıp gezindim evin içinde bakalım hayırlısı hepimiz için merakla bekliyorum 🤲🏼♥️