Ceysii01 oguzweannesi 20 haftadayim benimde belimde resmen öyle bi sanci oluyoki canim cikiyo sanko 10 sn sürüyo enfeksiyon nasil bunu yapio şaskinim sabaha karsida kanama yaşadim
oguzweannesi Ceysii01 kanamanız için doktora gitseydiniz gebelikte özellikle bu haftalarda kanama dikkate alınması gereken bişey nadir durumlarda enfeksiyona bağlı kanama da oluyor ama gitseydiniz keşke . Ağrılar oluyor enfeksiyon da ama kanama çok nadir görülür
Ceysii01 oguzweannesi ilk işim gittim cnm enfeksiyona bagli dendi hic bi sebep bulunamadi rahim agzi kapali uzunlugu iyi bebeklerin yeri iyi plesanta iyi oyuzden antibiyotigin enfeksiyonu söktünü söylediler bugunde dahim 1 haftadir tam 3 kere ultrasona girdim yarin yine gidicem
oguzweannesi Ceysii01 Ayy geçmiş olsun ya inşallah atlatırız tez zamanda sağ salim ben antibiyotik içmeye korkuyorum cesaret edip icemedim su içiyorum daha doğrusu içmeye çalışıyorum
Ceysii01 oguzweannesi saol cnm ben başindan beri hergun 3 lt su içerim daha gecen ay tahlil kültür verdim temizdi birdenbire kanimda enfeksiyon cikti erken farkettim baktirdim bu kadar su icmeye dikkate ragmen oldu ve antibiyotiksiz imkansiz gecmesi yukselirse daha kotu sonuclari
oguzweannesi Ceysii01 Yarin kültür sonucu alacağım kan da vereceğim bakalım ne çıkacak kanında olduğunu nasıl anladın peki ateş falan mı yaptı
Ceysii01 oguzweannesi yok benim belimde cok keskin sanci vardi bide sari sumuksu akinti tahlil verdim cikti