Kızlar gece sancim vardı ve karnım semsert oldu ama sancılarım düzenli değildi uyudum bile hani öyle basit sancilardi yan dönünce ya da yatma pozisyonumu değiştirince geçen sancılar ama sabah söylemesi ayıptır lavaboya gittim ve uzun sümüksü bir akıntı vardı ve baya fazlaydı rengi krem gibi ama en az 3 4 katlı peçete ile 2 kez kurulama yaptım ara ara sancılarım devam ediyor hastaneye gitmeli miyim nisan vs gelmedi daha 38+3 suan