Kızlar 37 +3 haftalık gebişim. Vajinada aşırı derecede batma oluyo bi kaç gün önce doktorum bebeğin doğum kanalına girdiğini o yüzden batma hissi yaşıyorsun dedi kasılmam falan da yok çok şükür ama bu sefer aşırı derece de batma hissediyorum normal mi onu da bilmiyorum böyle bişey yaşayanlar var mı aranızda 🤚🤚