Elisaceren Zennur74 dün ben çok hareketliydim bebek hareketlerini eskisi gibi hissedemedim akşam sırt üstü yatıp saydım hareketlerini ozaman içim rahatladı doktora sordum şimdi nasıl olmalı bu haftalarda diye size de bilgi veririm
Elisaceren Zennur74 Doktorum dediki “Az olduğunu düşündüğün zaman 20 dk - yarım saat sırtüstü yatıp elini karnına koy sessiz bi ortamda eğer 3 kere hareket hissedersen sıkıntı yok “
Zennur74 Elisaceren teşekkür ederim,şimdilik iyiyiz çok şükür eskisi gibi hareketlendik doktorum korkulucak birşey yok dedi 🤲😍