39 haftalığım arada kasıklarıma ağrı giriyodu ama dün geceden beri kasıklarımda geçmeyen hafif regl sancısı gibi sancı var. Arada gidip gelmiyo ve artan bi ağrı yok sürekli aynı şekilde devam ediyo. Hamile olmasam regl olucam derim yani. Bi de arada ishal gibiyim ama hamileliğimin başından beri ben hep ishal gibi olduğum için onu anlamıyorum