Dunden beridır bu konudur ki aldı başını gidiyor. Ya siz anneler hic mi 1 çikolata bir kek ekmek makarna vs yemiyorsunuz. Hiç bir bir meyce suyu içmediniz tamamen aksama kadar brokoli ki yiyorsunuz yapmayın yaaa. Dün bir tarif verdim bebeğim için yararlı olduğunu düşündüğüm ve okuyup araştırdığım. 1 büyük bardak icine süt, 1 muz , badem ceviz fındık, 1 , 2 tane de bebek biskuvisi oda tat ve yoğunluk versin diye birde tokluk hissi veriyor. Ay dünden beri yok efendim bisküvi cok zararlı cok şeker var. Yahu neyde glikoz şeker yok ki. Makarna yiyorsun var pilav da var meyve de var.. sanki hamilelik boyunca hiç 1 tane bile ağzına tatlı birsey sürmemiş gibi konuşuyorlar. Hafta da 2 gün bu tarifi yapıyorum gerisini zaten bol yeşillikli beslenen bir anneyim. Bende çocuğumu düşünüyorum elbette. Gidin 1 paket bisküvi alın badirin bandırın yiyin demedim ki. 2 adet bisküvi nedense kaos oldu. Tokluk verdiği için bu karışık hem tatlı istediğini kapatıyor ve sürekli açlık oluşturmuyor . Bebegin cok güçsüz ve zayıftı doktor bunları yememi önerdi bende tek tek yemekten se karışık yaptım cok daha iyi oldu. Neden olaylar farkli yere çekiliyor. Tek siz mi biliyorsunuz