Hicran23 yaa kız bana 38de çatı muayenesi yaptı herkes dedi tetikliyor falan doğumu ne doğumu ne akıntısı ne ağrısı sancısı 😀 hiç bişey tetiklemedi, hala ağrım yok açıklık vs yok sanki 39 değilde 20 25 haftalık gibi hissediyorum kendimi 😀 hep böyle yaşayacak gibiyiz o içerde ben dışarda acaba bana ne diyecek ki böyle gidecek miyiz 😀 özelde misin kuzum devlette mi