EdizEliz 37 yaşındayım hatta 38den gün aldım bile. Kendi doktorum Aslı Alay’a ilk gittğimde yaşımdan dolayı korktuğumdan bahsettim. O da artık gelen gebelerimiz 40 yaş civarı. Ve bu gayet normal dedi. Sonrasında çevremiz, Bu korku psikolojisiyle nifty önerdiler hani çok pahalı olan ve çıkan sonuçlarla bir müdahalede bulunamadığın test. 12.haftada detaylı ultrasona gittik kafalar karışıktı. Doktorumuz zeki bey bebeğe baktı her şey yolunda dedi ama ikili yapalım dedi. Onun sonucunda da sıkıntı çıkmadı. Nifty de yaptırmadık çünkü aldırmayı da düşünmüyorduk zaten. 23.haftadayım bile çok şükür.