Kızlar selam dün doktor muayenesindeydim gebeliğin başından beri bebek bir hafta önde gidiyor doktor sorun yok dedi şekerden şüphelendi. Bu arada 79 ile hamile kaldım kasımın başına kadar 79dum ancak 21 günde 3.5 kilo almışım ama eskisinden daha fazlada yemiyorum her hafta bir kilo geliyor. Sizde de şeker var mıydı yoksa bu bebekle mi alakalı bir durum?