Herkese kocaman tünaydın💘 buraya yeni katıldım. Bende 4 mustasyon çıktı genetikte. Şimdi aspirin protect kullanıyorum. Ama 3 kez dış gebelik geçirdim🥺 artık çok istemeyi bıraktım, çok isteyince de olmuyor. 2 yıllık evliyim. Benimde imtihanım bu diyorum. Yine de Allaha şukurler olsun daha kotusu olmasın🙏🏻 Her gece yatmadan Elham duasını okuyorum🙂 Sabırlı olmayı oğretiyor Rabbim. bazen sabrım tükense de kendimi kolay toparlıyorum napiyim ilerde çocuk olunca çok sabır gerek😌