Gly87 9+2 haftalık hamileyim en başından beri düşük tehlikem vardı bir kere kanamam oldu geçmişti pruton iğne kullanıyorum ve progestan fitil sabah akşam dün gece pembe lekem oldu kızlar norma mi bu