Ben bebiş için hastane çıkışı bez koydum. Battaniyede kararsız kaldım penye mi daha kalın örme battaniye mi koymaliyim ya da koymalimiyiz? Bide bebişin kıyafetlerini verirken kendi kiyafetlerimi de verecekmiyim yoksa oda da mı giydiriyorlar bide depend koysam mı? Tecrübeli olanlar paylaşırsa sevinirim. Bu arada daha doğum şeklim belli değil bu hafta belki kontrolde söyleyebilir doktor