Tubafuat bende 21 hafyalığım aynı durumdayım dünden beri nane limon bal içiyorum ıhlamur portakal mandalina artık ne bulursam çok kötü akıyor burnum gözüm boğazım da yanıyor bulduğum her fırsatta uzanıyorum inşallah toparlarım ya detaylıya gidecem yarın inşallah iyi olurum