Kızlar arkadaşım Prima al diyor iyi sızdırma hiç yapmıyor dedi bizde sleepy düşünmüştük eşimle başında ama 33. Haftama girdim artık bezi falan alınması lazım hangi bezi almalıyım siz hangi bezleri tercih ettiniz ıslak mendil de onerebilirsiniz kullandığınız kullanicaginiz ☺️ şimdiden teşekkür ederim