nehirimmmm Arkadaşlar 10+6 haftalığım sürekli idrara çıkma isteği oluyor sıvı almasam bile durum aynı bir bardak su içsem 4 5 defa çıkıyorum normal mi aranızda aynı durumu yaşayan varmı?
Hticek Ben de aynı durumu yaşıyorum. Şu ana 14 haftalık durum hâlâ devam ediyor. Doktora gittim idrar testi yaptırdım. Bi iltihap görünmedi ama neden bu kadar sık oluyor anlamadım.
caganin_annesi Çok normal, dördüncü aya kadar gece, gündüz tuvaletten çıkamazdım ama rahim büyüyüp mesaneye baskı yaptığı için bir damla su bile mesanede kalamiyor 😂
nehirimmmm Etrafımda olanlar bile fazla olduğunu söyledi normalde son aylarda çok çıkılıyor diye biliyordum özellikle gece uyuyamaz oldum