Aysezey Doğumdan önce meme ucu yara olmaması için nasıl önlem alınıyo. Ne sürmeliyim.Her günmü sürmeliyim.. Mastit denilen şeyi yaşamak istemiyorum. 🤔
meltemcanli Aysezey merhaba ben kantaron yağı sürüyorum ucuna ve çevresine yara yaşamadım göğüsler bi anda süt dolduğu için çatlak da olabiliyor bu yüzden etrafına da sürün
Ebrrlyla Aysezey mastit çok kötü bişey ya göğsün taş gibi oluyor ve şişiyor ağrıyor ateşde çılıyor süt kanalları tıkamdığı için beniki yatarak emzirdiğim için olmuş öyle dedi doktor
Gamze-k Aysezey mastit bebeğinizi emziremediğiniz zamanlarda sütün göğüste biriktiği ve peynir haline geldiğine deniyor. Doğumdan önce olunmuyor diye biliyorum. Mastit olmamak için bol bol emzirmek gerek 😊
FatihBatur Aysezey ay ben ilk oğlum Da böyle son haftalardayim bir göğüslerim yara oldu üç kısımları kabuk bağlayıp kopuyordu sütyen giymek eziyette sağlık ocağına gittiğim de doktor krem yazmıştı onu sürmüştüm sonra da hep lansinoh sürdüm acısın acımasın
Ebrrlyla meltemcanli peki siliyomusunuz emzirmeden önce bitkisel bşryağya çocuğa bişey yapmaz heralde
Ebrrlyla Aysezey evet yatarak emzirince sütün bir kısmı kalıyomuş kanlarda oyuzde birikme yapıyırmuş hatta brnikine biraz daha kalsaydı kesip içini boşaltırdık dedi yani
Sedadgr Garmastan pomat çok iyi bir krem mış hamileligin 8 inci ayında başlayıp bebek doğunca kullanılıyor bebise de bir zarari yok emzirebilirsin bir akrabam tavsiye etti alacam bende şuanda 6.5 buçuk aylığım 8 inci ayımda kullancam