Kendinizde hissettiğiniz değişiklikler neler.? Neler yapıyorsunuz? Ben kendimden başlayayım.14+3 haftalık hamileyim bu zamana kadar göğüs hassasiyetm ve şişliğim dışında hiçbir belirtm olmadı( mide bulantısı vs) ancak göğüs hassasiyetim ve şişliğimde 14 haftanın başında indi normal mi bilmiyorum daha kontrolüme var. Birde 2 gündür ayaklarıma vuran bir bel ağrım var. Sizde durumlar neler