EzgiKizilates 19. Haftada kasık ağrısı yaşayan var mı? Sabahtan biraz temizlik yaptım evi süpürdüm yerleri sildim ondan olabilir mi?
MevaBera EzgiKizilates tabiki olur canım bol bol dinlen niye kendini yordun bu kadar herkesin bünyesi farklı vallahi dinlen geçer imşallah
Kadze EzgiKizilates o haftada cok normal bende panikleyip doktora gitmiştim ama rahim büyüdüğü için baskı yapıyor kasık agrısı oluyor normal bi durum yani agrın varken iş yapma ama yine de
ErsinazYlmaz EzgiKizilates bende 19 +4 um canim iki gundur gobeğimin deliği ariyor karnim cok gergin belkide ondandir diyorum ama korkmuyorum değil gecmis olsun yormayin kendinizi 👼🏻🤰🏻💙