Ufuk Devlet hastanesinde doğum yaptım ve memun kaldım çok ilgi gösterdiler sezeryan oldum ama her devlet hastanesi öyle mi bilemm
Iknr-mls Devlet hastanesinde doğum yaptım özel hastane gibiydi 🤗ebeler hemşire ve doktorlar çok iyiydi odalar tek kişilik ve içinde tuvalet ve banyosu vardı.