ecemsmomm öncelikle geçmiş olsun. İzolasyon sürem bugün bitti. Çok şükür düşünüldüğü ya da korktuğum gibi ağır atlatmadım.
İlk gün mide yanmasıyla çok afedersiniz kusma oldu. Kustukça rahatladım. Dedim heralde midemi üşüttüm ben. Ertesi gün iç ateş başladı. Ateşimi ölçüyorum 36.5 ama içten içe yanıyorum ve üşüyordum. 3. Gün ise iç ateşin yanında birde sırt ağrısı başladı. Çok şükür ki 3. Günden sonra belirtiler kayboldu. İlk günden itibaren tat koku kaybı yaşadım. Hala daha da tat ve koku gelmedi 🤷♀️ Aşısızım ancak ben. 🙏