2 hafta sonra sezeryan olacağım ama tek korktuğum şey sütüm gelmezse. Çünkü hiç suan bir damla bile birşey yok 35 36 dan sonra sızıntı şeklinde gelenler varmış. Acaba sezeryandan sonra süt gelir mi ya da gelmesi için önceden yapabileceğim birsey var mı ?