Sonunda burada doğum hikayelerini merakla okurken bende yazayım dedim 23 haftalıkkenn erken doğum riski ile hastanede hiç kalkmadan hep yattım 2 cm olan açıklığım 4 cm olmuş ve benim hiç haberim yok ağrı sancı vs hiç çıkmıyor. Ara ara kasıldım ama yalancı sancı şeklinde diye düşündük hep gündüz perinotoloji muayenesine gittiğimde açıklığımn normal olduğunu söylediler akşam üstün nst düzenli 50 60 çıkınca tekrar bağlanan nst de ağrılar 100 e vurunca beni acilen doğuma aldılar ama şansıma yattığım hastanenin amelyathansi tadilat olunca apar topar sevk edildim bebeğim minik olduğu için normal doğum riski almadılar bebek kendini ittiremez diye böylelikle apar topar sezeryan oldum 😇 bebeğime de erkenden kavuştuk tabi 2 kg üzerinde doğdu hafif bi solunum sıkıntısı var ama inşallah küvezde fazla durmaz dualarınızı bekliyoruz teyzeler 🕊😇