2melek_annesiii ben iki sene once memorial dicle hastanesinde sezaryen dogum yaptim ve cok memnun kaldim. Hem doktorumdan hem hastane ekibinden. Tercih etmemin en buyuk sebebi zaten hijyenik bir yer olmasi ve ekibin ilgili olmasi. Simdi 2. Gebeligim, takip icinde yine kendi doktorum yunus cavusa gidiyorum ve allah nasip ederse dogumu da orda yapacagim.