Canım benim 3 gündür kasıklarımda çok ağrım vardı böyle neden oluyor diye düşündükçe iyice arttı dün muayeneye gittim bebeğin iyi olduğunu görünce Allah’a şükür birden geçti doktor bebeğin büyümesiyle alakalı dedi ama enfeksiyonda olabilir idrar yollarında ben idrar tahlili verdim sonuç bekliyorum