Kizlar merhabalar 26 kasimda ultrasonda bakti doktor 18 mm yumurtan var dedi bana 36 sonra gun asiri degerlendir bugun yani bugune denk geliyor suan aklima takilan daha oncesini degerlendirmemem hata oldumu yani 36 saati beklemek gec olmazmi yada nebileyim acaba gunundemi ilişkiye girmeliydim diye kuskulandim sizce fikir verirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler 🥰