Ssr2561 Eylül anneleri ne durumdasınız hazırlıklarınız bitti mi? Hastane çantanız hazır mı? Doktorunuz doğum şeklinize karar verdi mi? Yarın tam 34 haftalığız biz. Daha hastane çantamı hazırlamadım ama kıyafetlerimizi yıkadık ütülemesi kaldı.. Normal düşündüğüm için doktorumuz eylülün 10undan sonra beklicez dedi küçük hanımefendiyi 😍😘 birazda siz anlatın ☺️😉
Ikinciyibekliyorum Ssr2561 34+1 olduk bizde herşeyimizi aldik yıkayıp ütülemesi kaldi. Ilk dogumum mecburi sezeryandi buda sezeryan olacak kismetse. Bu perşembe yada cuma kontrole gidecegiz gun verecek doktorumuz kismetse bakalim 🤗 simdilik herşey yolunda kızımızı gidip gorelim daha iyi olacağız insallah 🤗
Kubra41 Ssr2561 Bizde 35+4 olduk çantamızı da hazırladık bir tek bebişin gelmesini bekliyoruz. Doktorum 39+2ye kadar bekleyecek sancılarm gelmezse sezeryana alacak muhtemelen. Hayırlısı ile bi kavuşsak Bebişlerimize
Aleynaozkayaa Ssr2561 bu gece 35 oluyoruz herşeyimiz tamam tek eksiğimiz melegimiz🦋 Allaha şükür herşey iyi gidiyor bitek gece kasılmalarım var ve agırlaştım iyice. Oğlum beni çok üzmüyor şükür bu günlerimize sag salim kavuşalım inşallah🤲🏻🤗
Mry Ssr2561 her şeyimiz hazır erken doğum ihtimali var bizimkinin bekliyoruz her an.2 gün sonra da kontrolümüz var bakalım ne dicek doktorumuz
TubaSari Bizde 35+1 olduk dün yıkadık çamaşırları annem ütüledi sağolsun biraz ben biraz o bi küçük kızım daha var çünkü çantamı hazırlıcam ama daha eksiklerim var
Ssr2561 TubaSari 38. Haftaya kadar vaktimizin olduğunu düşünüyorum ben çanta hazırlama konusunda ama yine ne olur ne olmaz tedbirimizi önceden almak gerekiyo
Ikinciyibekliyorum Ssr2561 âmin insallah ağustos ayının da ilk haftası bitince anladim yani doğum zamanımın geldiğini 😊 normal dogum tarihim 20 eylül gozukuyor ama doktor 2 hafta erken alacağını söylemişti geçen ay. Eylülün ilk haftasınin sonuna dogru aliriz demisti bakalim gun verince gorecegiz 😊
Ssr2561 Ikinciyibekliyorum hadi bakalım canım benimde 18 eylül normalde doğum tarihi ama normal olduğu için 10undan sonra beklicez
Sev19 32 haftadayız kıyafetlerimiz yıkandı utulenecek bayramda kalan alışveriş tamamlanıp çantamız hazırlanacak eylül 20 gibi sezeryan olucam daha vaktim var ama çok heyecanliyim
Glsr_AKDNZ Bugün 34 olduk şükür.. alis verislerimiz bitti yikandilar ütülendiler. Dun besigimizi aldik kurduk. Göbüsüm biraz buyuk oldugu icin herkes dogum cok yakin saniyo eylul 18 tarihimiz ama esim ve cevremdekiler agustos sonunda olur diye diye islediler resmen beynime bayramdan sonra beklemeye baslicam psikolojik olarak galiba.. 😒😊
DilekAdekaErkara Glsr_AKDNZ aynıyız seninle canım😀sorma banada herkes karnın aşagı inmiş yakın doğumun diyip duruyorlar 2gündür.bendr bayramdan sonra bekliyor oldum😀😀
Bahar9235 Ssr2561 33+1 deyiz bugün ben bütün eşyalarını hazırladım yıkadım ütüledim çantamızda hazır odamızda geldi artık bebişi bekliyoruz 😍🙏🏼🐣
mugeaykut Ssr2561 Bizde bugün tam 34 haftalık olduk herşeyimiz tamam yıkayıp ütülemek kaldı bu hafta halletmeyi düşünüyorum onları da , çalışmaya devam ettiğim için anca bu zamana kaldı 16:30 da doktor teyzemize gidiyoruz bakalım neler dicek oğlumuz için 🤗🤗
BahtiyarDeryaVatansever Ssr2561 Benim minnağım erken geldi biz doğum yaptık bile Eylül 6 sı görünüyordu doğum🙃 aceleci fındığım dayanamadı
Akdeniz BahtiyarDeryaVatansever merhaba hayırlı olsun, kaç hastalıkken yaptınız doğumu? Sezeryan değil mi
Basak4307 Ssr2561 biz de 34+4 olduk kıyafetler yıkandı ütülendi birkaç eksik var onları tamamlayacağız bu hafta🤗 sonra valiz hazırlarım herhalde. Normal Doğum görünüyor o yüzden 1eylül çatı muayenesinden sonra bakacağız bekleyeceğiz😇
Lena Ssr2561 35+4 olduk bizde 2 haftadır işe gitmiyorum evde olmak ne güzelmiş Akşamları da yürüyüş yapıyoruz hastane çantamız hazır geceleri biraz huzursuz uykusuz geçiyor ama az kaldı zamanımız hayırlısıyla gelsin bebişlerimiz inşallah