Belki beni bilen bilir karnım çıktı die utanıyorum vs. Yazım vardı haftaya 4 aylık olucam aslında karnımın pek çıkmadığını o güzel yorumcular sayesinde anladım hatta hala karnım yok diye bilirim 😂 benim boşa psikolojimden taktığımda oyle geldiğini ve utanmamam çekinmemem gereken durum olduğunu önce sizlerin desteği için hepinize teşekkür ediyorum beni nasıl bir bunalımdan kurtardığını anlatamam çünkü ağladığım bile olmuştu 😂 kısa keseyim uzun olduysa hakkınızı helal edin 5 gün sonra 4 aylık olacağım 2 gün önce yemekle duruyorum hala ama istek yok çocuğun ac kalmasından korkuyorum veyahut gelişiminde sıkıntı çıkacak die 5 6 gibi kilo kaybım var hoş almak isteyen zaten yok ama işte yine de insan korkuyor gebe olunca ne diyorsunuz