gulistan022 Benim ilk gebeligim ve 17+3 günlük bir bebişim var dün gece 30 dk kadar bir adet agrısı çektim duş alıp ayaklarımı yukarı uzatarak dinlendim geçti sizlerde durum nasıl güzel anneler 🥰
Fulyaaa1 gulistan022 merhaba adet sancısı hamilelikte kabul gören bi durum degil doktorunuza danışın mutlaka
Aslhan123456- Bende de var aynı ağrı bebek aşağıda biraz progestan kullanıyorum bence doktora gitmenizde fayda var