gizz34 bsrademrkn_ Benim yarın randevum var öncesinde ikili testede gitmiştim..içinizi ferah tutun…şuan bendede heyecan var yine..ama Rabbimin korumasinda o melekler iyi düşünelim Rabbim sağlıkla kucağımıza versin insallah
bsrademrkn_ gizz34 ikili taramam cok yuksek riskli cikmisti nifty testini yaptrdigmda sonuclarim duzgun geldi bende sali girecegim usgye ama korkularm var 🥺
babynil @bsrademrkn_ korkmayin stres yapmayin ki o da rahatca gostersin her seyini. Bi sey cikmaz insallah. Detayli ultrason o kadar guzel ki cocugunuzu hic bu kadar net gormemistm diyceksiniz 🥰