Hayırlı günler hanımlar bu bnm ikinci doğumum ilki normal oldu ve gerçekten çok zor geçti doğumum ikinciyi korkumdan sezeryan istedim aralarında fazla zaman yok kixim bir buçuk yaşında şuan ve bn cuma günü sezeryan olacam çok korkuyorum nasıl oluyor sonta takılması bni korkutuyor önceden hiç taktirmadm dikislerim tam iyilesmedigi için oturup kalkamıyorum diğer doğumum çok zor geçtiği çok korkuyorum doğumdan sonra karnına bastiriliyirmus acı hissettinxmi bna anlatirmisnx Perşembe gecesi yatış yapılacak