Pelus Ankara’daki arkadaşlar selamlar,şuanda 19. Haftadayım,devlet hastanesine gidiyorum kontroller için,doktorumdan da çok memnunum ancak evime çok uzak olduğu için değiştirmem gerekecek 😕😕 bu haftadan sonra paket alımı yapabilir miyim sizce? Ayrıca fiyatlar nasıldır?? Özel Sigortam yok,SGK anlaşmalı da olabilir olmayabilir de.
Seymamurduk Pelus hangi hastaneyi düşünüyorsunuz ? 20. Hafta paketi var Sincan lokman hekim hastanesinde
Zeynepsa Pelus Eviniz nerde bilmiyorum ama Tunus Caddesinde Liv Hospital var. PAket alınabilir mi bilmiyorum bir araştırın isterseniz
Semraali Pelus sigorta olmayınca etimet 5.500 istiyo sigorta olunca 3.500 ve hamilelik sigortası oluyomuş hastanede söylemişlerdi ama özeller pahalı geldi bana yanimahalle eğitim araştırmaya gidiyorum doktorum iyi Tülay özkılıç
Pelus Liv ya da memorial hastanesini düşünüyorum. Bayram sonuna kadar Ankara dışında olacağım için araştıramıyorum maalesef 😕😕
Pelus bhdrrabia muayenede 300 tl olsa baya fiyatlı oluyor. Paketlerini araştırayım bi.. teşekkür ederim
ZeyooZ Pelus ben 3.aydan sonra geçtim memorial a hemen hemen aynı fiyata geliyor muayeneler ve doğumla. İlk aylardaki testlerim yapılmıştı o yüzden paketle paketsiz pek farketmiyo
Pelus ZeyooZ Nesrin hanıma önceki senelerde rutin kontroller için gitmiştim ve memnun kalmıştım. Gebelikteki iletişimi nasıl acaba?doğum konusunu konuştunuz mu normal doğum yanlısı mı sizce?
Seymamurduk Necla06 ben Pakize eylem şeker hanıma gidiyorum yiğenim orada çalışıyor o önerdi işinde en iyisi bu doktor dedi. Normal Doğum öneriyor sezeryana düşkün değil dedi bende onu tercih ettim. Birde Özden hanım var oda çok iyi ama bayramdan sonra ayrılıyormuş malesef.
ZeyooZ Pelus evet canım normal doğumdan yana zaten instagramdan takip edersen neredeyse her gün yaptırığı normal doğum fotoları paylaşıyor. Çok tatlı bi doktor enerjisi süper ve gayet güven veriyor
Rumeysaylz Ben de Ufuk Üniversitesi Dr Rıdvan Ege Hastanesine gidiyorum özel ve aynı zamanda vakıf hastanesi olduğu için de ücretler makul fakat doğum paketi yok maalesef muayene ücreti 122 lira veriyorum Doğum ücretleri de Normal doğum 1000₺ Sezeryan 1100₺ yapılıyormuş eşim geçen gün sordu öğrendi doktoruma çok iyi biri güzel detaylı bilgilendirme yapıyor her muayenede memnunum tavsiye ederim 👍😊
Beklenmeyenmucizem Rumeysaylz merhaba ben de o hastaneye Emre hocaya gidiyorum geçen hafta gittim ve çok memnun kaldım şimdi 12+4 acaba siz kaç haftalıksınız birde Emre hocadan memnun musunuz? Ben hakkında çok iyi şeyler duydum ama birde size sorayım dedim. Şimdiden teşekkürler 😊
Pelinzade Rumeysaylz uygun Muş fiyatları nasıl memnun musunuz 25 haftalık olduk gitsem kabul ederler mi üniversite hastanesine gidiyorum doğumu çok iyi dedikleri için geldim ama belli bir doktorum yok ondan endişeliyim şansa kim öğün varsa o girecek sizin doktor kim doğumu iyimi teşekkürler
Caglac Ben medikal park hastanesine gidiyorum. SGK anlaşmalı Doğum paketini 6750 tl ye aldım. Muayene Doğum ve tetkikleri kapsıyor. Çokta memnunum.
Yavuz806 Semraali yenimahalle hastanesinde şeker yüklemesi yapılıyor mu acaba biliyor musunuz detaylı ultrason yokmuş acaba şeker var mi
Pelus ZeyooZ teşekkür ederim,takip etmeye başlıyorum onu :) Ankara’ya dönünce de hastane ile gorusucem
Semraali Yavuz806 onu bilmiyorum ama ara sor istersen bilgi verirler ayrıntılı ultrosanu büyük doğumda yaptırdım ama özel gibi o yönden beğendim ben yenimahalledeki hastaneyi özeller çok pahalı geldi bana çünkü
gamzebzk Yavuz806 canım ben var diye biliyorum şeker testi yapıyorlar çünkü kan vereceğim zaman yanımda ki bayan şeker yüklemesi yaptiricam sonucu ne zaman alırım demişti :)
Pelinuzun Seymamurduk merhaba özden bey mi ayrılıyormuş bayramdan sonra ? Ben ona gidiyorum doğumum bayram sonrasına geliyor öyle bişey demedi bana