SevgiSungur 11 haftadayım benim gibi iştahsız olanlar var mı hiç acıkmıyorum bu ne zaman düzelicek bunu yaşayanlar düzeldi mi çok zor
Hande2017 Bende 11+3 haftalığım az az ama sık sık yemeye çalışıyorum.Benimde hiç iştahım yok birkaç haftaya düzelicektir biraz sabredelim artık😊
Asia Ben de cok iştahsizim kilo verdim hatta. 9haftalık sonraki zamanlarda duzelir herhalde bu sefer de cokkilo aldım diye sızlanıriz
SevgiSungur İnşallah düzelsin haftalardır böyleyim son zamanlarda kahvaltı yapabiliyorum ama akşamları çok zor oluyor birşeyler yemekde zorundayız 😕 acıkmayı özledim valla